Drunk as fuck!

Martin: -"Cissi ska klä ut sig till brunett, hon har pluggat matte hela dagen"¨

Vilken jävla katastrofalt rolig fest med betoning på katastrofal.
Det började helt perfekt med middag där alla fick uppdrag som skulle utföras runt bordet. Jag vet inte om det var så populärt för det var väl drygt hälften som gjorde sina uppdrag men kul var det.
Linn och Lisa gick in i bastun innan maten och smusslade ihop någonting som senare visade sig vara en jätte "fin" låt till mig:


Som en tjuv om natten kommer du
Själ det mesta utav nittitalets yngsta
Det finns så mycket att berätta om dig
som t.e.x vår resta på Tallins kryssning

Där träffar du Stefan och hans vän
du tog han med till din hytt och lekte lite
Men det blev ju ingenting utav de
han var mest intresserad av sin mage och bål

Jag blev jätteglad av den även om den kanske inte handlade om mina bästa erfarenheter men det var duktigt av dom att få den att fungera. Melodin är "take me to your heaven" med Charlotte Nilsson så ni kan ju sjunga den om ni vill. Risken finns att ni får den på huvudet för den är väldigt trall-vänlig.

Efter middagen dukades bordet bort och blev ett dansgov, ett mycket väl använt sådant. Gästerna rullade in allt eftersom och det fann ju liksom inte så mycket annat att göra än att dricka och dansa till vår sköna partymusik. Dock fann gästerna mycket annat att göra, Sandras lillebror Stefan var inblandad i ganska mycket bråk och så vidare men det löste sig ganska bra till slut. Det var mest alkoholen som gjorde det tror jag, han blev väldigt agro och tog stryptag på Sandra men han bad om ursäkt för det senare och blir man så där arg så kan man inte riktigt kontrollera vad det är man gör egentligen. Han ångar det nog väldigt mycket idag.
Sen var det många oinbjudna som kom, vissa var det väl okay men andra mindre okay. Trisst när sånt händer, Stefan blev offter för ett flygande sexpack. Jag vet inte riktigt hur det gick till det hade bara bestämt sig för att inte längre vara i Manges hand utan landa på Stefans läpp. Han fick en fläskläpp, en ganska rejäl sådan kan jag tänka mig. Sen kom ett ex som inte heller var välkommen men han sprang ut ganska snabbt och mådde inte så bra efter ett samtal med Sandra. Sandra fortsatte istället att dansa utan problem och fick reda på att exet dragit hem till henne. Skön som hon är bestämmer hon sig för att inte gå hem och sova utan drar med en annan kille hem och sover. BRA DÄR!
Något mer som hände?.. hmm jaa. Martin fick låna pappas mobil och får syn på Linn och Wredde som står och snackar eller liknande och då bestämmer sig Martin att ta ut sin ilska på pappas mobil som fick smaka på en hård tegelvägg. Den mår inte bättre idag och nu står lilla Martin i skuld, 4300 kr pankare kommer han att bli. USCH!
Hände det något mer?... mjo, jag grät, Sandra grät, Linda grät, Martin grät, Linn grät, Wredde grät, Lisa grät, Stefan grät jag tror t.o.m att Jennie som var nykter grät. Låter som en lyckad fest, jag vet inte varför det blir så varje gång jag ska fixa fest, helt sjukt faktist!


någon form av dansbodyshot med chokladsås
nemen hejsanHowdyMartin som dykare


Det var ganska lyckat ändå. Det kanske är svårt att tro men jag hade iaf askul och Sandra också och eftersom att det var vår fest så verkar väl det vara helt okey. Jag var ju en ganska porrig polis och hade ett strumpband av godis som var ganska populärt. Om det var speciellt gott vet jag inte men det var många som ville smaka iaf.

Idag har jag städat och varit dagens mobboffer för Lisa och Martin.. Surprise!? Jag fick ta hand om spyan i hallen eftersom alla sa att det var Lajzan som hade sett till att den hamnade där. Tack syrran! Det var iofs ganska äckligt, mitt område var även toaletten som också var väldigt mysig. Usch! Jag var tvungen att duscha en andra gång när jag kom hem sen. Så jävla vidrigt!
Nu är det meningen att jag ska åka till ekerö men grejen är att jag är så jävla sliten. Jag har spytt lite och mår allvarligt talat sjukt illa. Jag vill helst av allt bara ha en säng och en film och sova bort resten av kvällen men Olson har erbjudit betalad taxi och betalad dricka så lite frestad är jag ju men jag orkar och kan inte åka nånstans just nu för jag håller på att spy, det åker hiss i halsen på mig.

Nej nu är jag trött på att skriva, det blev ett ganska duktigt inlägg ändå.
Ni vet vem ni älskar, Kyss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blog är skitbra! Du skriver skitbra! Det är jätte skoj att läsa!

2006-11-05 @ 02:21:41
Postat av: Anonym

tveksamt..

2006-11-05 @ 09:30:51
Postat av: cecilia

vadå tveksamt?

2006-11-05 @ 11:32:19
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

Den är bäst!!!!

2006-11-05 @ 13:29:51
Postat av: cecilia

ja jag menar de ;P

2006-11-05 @ 13:50:55
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0