en bild säger mer än 1000 ord

Mallis med dig.
Den tiden känns som i ett annat liv fast ändå saknar jag det mer än någonsin.
Jag hade liksom försökt lägga det bakom mig, men av att kolla på dessa bilder blir jag tårögd och allt kommer liksom tillbaka till mig på så många sätt. Känslorna, samtalen, och den där fruktansvärda syrsan och katten på taket nedanför vår balkong och de underbara strandpromenaderna. Det är kul att ha härliga minnen som dessa men sorgligt att det inte blev fler.

Förevigt var det sagt...

En bild säger verkligen mer än 1000 ord

den underbara stranden
ute på och käkarkatedralenPiña Colada
SJUK golfrundaute och äterdet stora badkaret

Jag lever med alla de underbara minnena som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0