en mycket grym och "avancerad" låt

Det här är en sång om ingenting så alla brats kan hoppa omkring

Är på klubben, dricker skumpa och alla brudar tar på min rumpa.

Det här är en sång om ingenting så alla brats kan hoppa omkring

Å i baren shottar vi jäger för att visa vem som äger


Det här är en sång om ingenting så alla brats kan hoppa omkring

Är på klubben, dricker skumpa och alla brudar tar på min rumpa.

Det här är en sång om ingenting så alla brats kan hoppa omkring

Har du svårt att sitta still då är det dags & ta en till


Det här är en sång.. Det här är en sång.. Det här är en sång.. Det här är en sång..


Det här är en sång om ingenting så alla brats kan hoppa omkring

Är på klubben, dricker skumpa och alla brudar tar på min rumpa.

Det här är en sång om ingenting så alla brats kan hoppa omkring

Å i baren shottar vi jäger för att visa vem som äger


Det här är en sång om ingenting så alla brats kan hoppa omkring

Är på klubben, dricker skumpa och alla brudar tar på min rumpa.

Det här är en sång om ingenting så alla brats kan hoppa omkring

Har du svårt att sitta still då är det dags & ta en till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0