enough

det finns så mycket jag skulle kunna skriva om gårdagens händelser men den här gången gör jag nog bäst i att låta bli. ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST!!! Fy faan va vi gjorde bort oss, det är verkligen inte helt okay.

Jag fick reda på att mitt namn utstrålar homosexuella vibbar, så på stan skulle jag få mer "ragg" om jag presenterade mig som Amanda eller Ebba. Som en Ebba så relaterar killarna tydligen till Skärgårdsdoktorns Ebba Hultqvist och henne vill ju alla sätta på...
Jag visste inte att namnet spelade så stor roll men man lär sig något nytt varje dag... eller?

Nästa helg bli en vit helg, då ska jag baka och bara ta det lugnt och förbereda inför Sälen. Efter den här helgen har jag och Lisa börjat inse att vi dricker alldeles för mycket och det är ILLA! Jag tycker att det får vara nog ett tag nu och då menar jag verkligen ingen alkohol fören Hundfjället.

Nu ska jag fortsätta den här eländiga dagen och må sjukt dåligt i min ensamhet.
Kyss och snusk!!

Kommentarer
Postat av: mia

din blogg är sjukt bra :)

2006-11-19 @ 21:43:18
URL: http://busflicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0