FÖRBANNAD

Jag orkar egentligen inte ens bry mig, men alltså!.. Vadå bussa på.. ORKA!
Nej, nu är jag sur och behöver få ut mina aggressioner så låt mig vara, TVI TVI TVI..
Är så trött på den här sörjan, är trött på att berätta för Sandra att de där människorna inte är värd hennes tårar och att hon förtjänar så mycket bättre.

Och jag dissar inte med flit!! Är bara sjukt fattig kan alla bara förstå det slå telefonnumret och ring!!!!
Så nu har jag fått ut lite agro, nu skulle jag vilja ha en säck och några boxningshandskar...

Kommentarer
Postat av: sandrew

du kan få låna min älskling!

2006-11-05 @ 22:02:08
Postat av: Anonym

ja kändes ju ungefär som en höger jabb de där.. behövs ingen säck

2006-11-05 @ 22:29:00
Postat av: cecilia

wops!

2006-11-05 @ 22:37:02
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0