Hårigt värre

Hey!
Jag var hemma igår och hemma idag. Igår så kände jag mig inte helt frisk och idag behövdes jag inte riktigt men imorgon ska jag vara på plats 8.00.
Nu har jag införkaffat en ny frisyr, den är inte så annorlunda men jag har iaf ingen mörk utväxt längre och dessutom har jag fått lugg. Inte hel-lugg dock för det är nog inte snyggt på någon men en hel del lugg har jag iaf.
Min syster blev brunett, hon passar väl sådär i det tycker jag. Eller ja hon kommer antagligen passa i det sjukt bra sen när man vant sig, men hon har ju i princip alltid varit blond, eller nej hon hade en period där hon var svarthårig också men det var så längesen.


lajsan svarthåriglijsans all naturallajsan as a blondlajsan as a brunett

Gårdagen var ganska full av "aktiviteter" (haha). Jag åkte till en kompis på förmiddagen för att kolla på film och sen hem för att klippa mig. Jag möttes av en ganska förbannad Lisa i dörren, hrm, sorry baby, but i didn't do anything.. Men efter klippningen åkte jag hem till en annan kompis och där kollade jag på desperate housewives, god damn it vad det händer mycket skit i Wisteria Lane.
Annars har det varit jävligt lugnt faktist och idag är det dags att fixa pumpa och lite sådant till festen som är om 2 dagar. Jag kan säga att den där gästlistan blir bara längre och längre. Hmm, måste nog berätta det för Sandra så hon är beredd på vilka det är som kommer.

Gabrielle SolisEftersom detta inlägg inte var så intressant för utomstående så avslutar vi detta med ett ganska snyggt citat som jag tycker kan stämma ganska bra!

"An erected penis doesn't have a conscience!" 
Eva Longoria som Gabrielle Solis i Desperate Housewives



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0