IMORGON BÄR DET AV

Hey fuckface!
Här sitter jag och ä på helt OK humör eftersom jag ska åka med "the great eight" till Vemdalen imorgon.
Åttan har dock ändrats lite, istället för Evelina så följer Jimmy med och gör Olle sällskap eftersom lilla Olle inte kan åka skidor med sitt knä.. Eller rättare sagt han får inte åka.. Vi får köpa en pulka till dig gubben, så får vi turas om att köra.

The great eight
Johanna, Jonas, Linne, Martin, Ebba, Olle, Jimmy & Wredde - ELIT

Jag har precis hjälpt mamma att göra 2 utsökta tacopajer, jag vet att de är goda för jag har smakat lite. MUMMA. Packningen har redan satt igång och jag har även handlat typ 10 paket nudlar och en massa annat gott. Nu är det bara att hoppas att vi får lite snö kvar i backarna så vi får åka lite skidor och bräda.
Det ska annars bli jävligt skönt att åka ifrån den här skithålan ett tag faktiskt...

 Vemdalen

Vemdalen, 061129Liftar: 4 av 30 är öppna
Pister: 6 av 51 är öppna
Vädret
-Torsdag: mulet, 4 grader
-Fredag: muler, 4 grader
-Lördag: Regn, Regnskurar, 4 grader
-Söndag: Soligt och klart, 0 grader.
Det känns som vädret är lite mot oss om jag ska vara ärlig men det ska nog fungera ändå.

I see you when I see you!

Ciao mes amigos! 

(http://ceciiliaa.blogg.se/1/ -uppdaterat igen)


Kommentarer
Postat av: Wredde

Tjaba tjen ahllå! lite sen kommentar kanske men det var fan en grym resa vi hade, riktigt rolig... om du rackar ner på mitt nynnande ska du nästan få en släng av fredagkvällen... ha det (ja, jag har targit EN öl nu...)

2006-12-10 @ 01:30:41
Postat av: cecilia

haha okej , jag vet jag gjorde bort mig men ditt nynnande är INTE helt okej ..

2006-12-10 @ 22:15:30
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0