just another tuesday

Brännande huvudvärk gjorde att jag inte orkade upp till jobbet imorse men tack och lov så ska jag dit imorgon iaf. Det går ju inte att gå hemma hur som helst.
På eftermiddagen kände jag mig dock utvilad och friskare så jag åkte in till stan och gick på Café 60 med Lisilale, vi delade på en chokladkaka med hasselnötsbotten och tog en varsin te. Bredvid oss, där vi satt i de sjukt sköna och enorma fotöljerna, satt Fredrik (eller möjligtvis Filip) från 100 Höjdare och High chaparall och lite senare kom även en annan snubbe från idol.
Det var hög mysfaktor och vi pratade som vanligt sjukt mycket om Hundfjället och jag är börjar oroa mig för att vi har lite för höga förhoppningar vilket lätt leder till besvikelse. Meeeen.. just nu kan jag inte se hur det kan bli fel men peppar peppar ta i trä...

Lindas nya pojkvän är här idag och jag, han (Emil) och Linda satt nyss och kollade på The Grudge 2, inget jag rekommenderar btw. Jag vet iofs inte om man kan säga att alla kollade på den Linda och Emil turades om med att göra mig sällskap för det nyinstallerade CS på Lindas data var tydligen mer intressant än filmen.

Nu är det bestämt att pappa ska sälja bilen, det var en kille där idag som sa att han ville ha den och jag ska inte ljuga, jag är jätteledsen. Jag älskar den där bilen men pappa har sagt att vi kanske eventuellt ska köpa en Cadillac Escalade som vi alla velat ha så länge men vi får se vad som händer. Jag blir galen om jag inte får nåt nytt ganska snart för det har liksom blivit till en vana att vara lite "extraordinary" på bilfronten och nu är vi liksom inte det längre :(.

Förresten så möblerade jag om på min vägg lite igår och över sängen har jag nu 5 mindre tavlor och 2 planscher. Det är ganska nice och så här ser tavlorna ut.

rosa playmatesvart playmateblå playmateturkos playmatered playmate

Hett hett hett! Det var allt för idag!
Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite överdrivet kanske, eller?

2006-11-15 @ 18:16:02
Postat av: cecilia

lite kanske

2006-11-15 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0