Lillesyster Lajzan!

Samtidigt som jag hoppas att det inte hänt dig något så hoppas jag att du inte gjort bort dig.. Hur som helst har jag svårt att tro att du kan komma med en trovärdig förklaring till varför du gör som du gör. Ett telefonsamtal hade räckt... 
Du vet själv att det finns många som är intresserade av din pojkvän och om du själv har något som helst intresse kvar så hoppas jag för din skull att du har en jävligt bra anledning till ditt beteende och att du inte hittar på några fler äckliga lögner för det kommer komma tillbaka till dig sen som en spottloska i ansiktet. Jag fattar inte hur du kan ta relationen med Leo för givet när du sett hur det gick för mig. Alla de gångerna du såg mig gråta och alla de bråken som du fick ta del av, lärde du dig INGET av det. Förstå att det är fortfarande jobbigt, ett år är lång tid och många minnen. Om det tar slut nu så tar det inte bara slut med Leo utan hela hans familj.
Nu får du skylla dig själv, precis som jag fick. Orka göra samma misstag. Tvi va besviken jag är på dig, Leo är verkligen en bra kille och du håller på att sumpa det totalt!!! :(

Du är min syster och jag stöttar dig oftast och jag kan egentligen inte säga något till dig om du gör samma misstag som jag gjorde. Men en sak jag kan säga är att det gör ont, jävligt ont och jag kan vara hur sur som helst på dig men jag önskar inte ens min värsta fiende den smärta som jag och den människan jag sårade kände/känner. 
Jag vet inte vad du har för dig men jag tycker inte Leo är dum som misstänker det värsta när du verkligen inte hör av dig eller kommer hem på en hel dag. Klockan är snart tolv på natten och du har inte ringt och du är fortfarande inte hemma... VART ÄR DU LINDA? OCH VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED?


L<3L
Uppskatta varenda sekund tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0