Lördag

Telefonen ringde typ fem minuter efter att jag skrivit klart det förra blogginlägget. Leo sa att jag skulle komma till Tobbe och en halvtimme senare var jag på plats.
Där satt alla pojkar och spelade Singstar, hrmm, det lät INTE bra alls. De var nog tondöva hela bunten men jag ska antagligen inte säga något eftersom jag inte ens vågade testa.
Efter lite öl och en "dagens" åkte vi inte till stan i god tro och hopp om att komma in någonstans men icke. Det var bara att åka hem igen. Leo sov över eftersom han inte kom in i porten, han hade varken nyckel eller batterier på mobilen så han hade liksom inget val.
Han tog sängen medan jag sov på golvet, på en madrass då vill säga.

Idag ska det bakas, sen får vi se, jag har 2 alternativ.
-Vara med Lisa och Linn <3
-Fest på Ekerö med Olson.

Hur som helst så blir det säkert bra!
Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0