my love

Lisa säger:

Cecilia Arnblom, du ska veta att du betyder något så sjukt otroligt mycket för mig!!! Helt galet, vi har inte känt varandra så länge men det känns som om att vi har kännt varandra jätte länge!! Kan prata med dej om allt, vi passar sjukt bra i hop... ser lite samma på livet, båda är riktigt bra på att sätta sig i svåra situationer, men då är det ju så bra att vi har varandra!!! jag älskar dej och kommer alltid finnas där för dej, dag som natt <3

du är en sån viktigt del i mitt hjärta som jag uppskattar otroligt mycket.

lättfotade lisa
Då säger jag:
Jag är så lyckligt lottad att få ha en vän som dig hjärtat, du har betytt så mycket för mig och har gjort mitt liv så sjukt mycket lättare. Du har stöttat och funnits där i vått och torrt. Blir så glad av att se dig och vara med dig. Du ger mig abstinens när du inte är här. Älskar dig jorden-runt-mycket min Lisilale!


västerås - vi var power big meet girls, tallin-kryssningen var oförglömlig, festerna hemma hos mig som alltid spårar, alla krogen rundor, lindornas avskedsfester, fikadagarna i stan och så mycket mycket mer som vi gjort tillsammans
Snart bär det av till Hundfjället och som du sa vi ska ha så jävla kul .. Det är du och jag mot världen gumman! <3


Tonvis med kärlek !


Kommentarer
Postat av: Lisilale

Tårar i ögonen min älskling!!!
Du är världens bästa!!!
älskar dej också jorden runt mycket

2006-11-05 @ 18:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0