my neck!!!

hundfjället </3

Hundfjället=Inställt?? Verkar typ inte bättre. Vädret är kasst och det ska regna i dagar framöver och nu är snödjupet bara 15 cm. Då är det INTE kul att åka skidor och inte bräda heller för den delen.
Om det inte på nåt mirakulöst sätt börjar snöa en jävla massa och fler liftar samt backar öppnar så ser det ut som vi ställer in resan och flyttar den till senare. Det i sin tur är nog näst intill omöjligt med tanke på att det ALLA stugor antagligen kommer vara bokade men det är bara att hoppas på det bästa för åka bräda ska jag.

Idag är jag inte på topp heller, det känns som jag håller på att få någon slags halsfluss eller liknande. Smärtan när jag sväljer är hög men det är inte så illa att jag måste gå runt att spotta hela tiden så jag hoppas att den kanske lägger sig efter en dags vila eftersom jag är borta från jobbet alldeles för ofta. Fy på mig!
Jag har inte gjort något nyttigt alls idag, jag kollade på Bring it on -All or nothing och den var bättre än jag trott faktisk, med tanke på att 2:an verkligen suger(!).
Jag tänkte plugga lite teori nu till middagen så jag får lite nytta gjort. Jag har ju fått läxa till på torsdag så jag borde sätta igång så jag slipper sitta i sista minuten.

Lite uttryck att ta med på vägen:
-Love is not blind, it's retarded!    |  http://ceciiliaa.blogg.se/1/ (ask me)

Kommentarer
Postat av: ha

Jag hoppas verkligen inte att du tror att "neck" är hals, då är du dummare än vad jag trodde ..

2006-11-21 @ 21:27:15
Postat av: cecilia

haha undrar vem som är dum, kolla upp det i uppslagsboken WISEASS!!!!

2006-11-21 @ 21:44:18
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0