nytränad

Jaha, dagen på jobbet blev kort men intensiv. Fick jaga en kille runt hela dagis eftersom han smet ut. Fy va otäckt det var men det ordnade sig till slut tack och lov.
Jag började klockan 7.45 (morgonpigga jag...) och slutade klockan 10 eftersom meningen var att jag skulle köra men Pia, min nya körskolelärare, var hemma och vabbade (vård av barn) så jag "slapp".
Nu har jag köpt böckerna som jag egentligen skulle fått när jag gick teorikurserna och jösses vad jag hade missat mycket av att inte ha dom. Det är ju hur mycket som helst i dom där böckerna.

Annars då.. Jo jag är irriterad och det kan ju bero på att min lite extra kvinnliga period har överstigit sina max 6 dagar och är nu inne på den tredje veckan så nånting säger mig att jag borde ringa ungdomsmottagningen och kolla läget. Jag knaprar ju faktist p-piller dagligen och ändå envisas "den" med att fortsätta, så ska det ICKE vara.
Dessutom är jag totalt rådissad av en viss vän som beter sig som en lite fjortisunge. HAHA, jag kanske fötjänar det men vadå man kan ju iaf svara när jag försöker prata med honom på msn. MEN FINE, be an asshole!!
Sen bara för att allt ska bli så himla mycket skojigare så jävlas nerladdningsskiten med mig också och jag får inte hem grejer som jag vill men annars är det ju superdupertoppen!!!

Imorgon går jag 11-16.30 så jag får iaf lite sovmorgon och det mina vänner, det behövs verkligen. Jag är, om ni inte förstått det, väldigt trött idag...

- Sandrew du vet att du är min soulmate och min slyna
- Lisa och Linn ni är mina änglar på jorden <3

Så ere, så blir det, först kliar det, sen svider det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0