Raawr!

Jag tror jag svimmar, vet ni vad gott folk. En hel kväll utan karatefylla, spya och pinsamma händelser och en Söndag utan ångest, illamående och tårar. Gooo CISSI!!

På förmiddagen så bakade jag och Lisa en massa saker som ska med till Vemdalen (som det antagligen blir nu eftersom det inte är NÅGON snö alls i Hundfjället), sen åt vi god mat med la familia  (inkl. Per Tomas och Magnus) och pappa söp som vanligt Lisa under bordet så hon blev så där odrägligt DYNG medan jag själv var spiknykter. Det var jätteroligt på vägen till Ekerö tyckte jag.. eller?
Nej faktist, nu ska ni få höra, jag är riktigt stolt över mig själv, jag mår toppen idag och gjorde inte bort mig igår. Om jag fortsätter med det här så kommer jag ju dö lycklig;
Det va fest i Sommarstan på Ekerö. Olson bjöd lilla Cissi och med kom Lisilale och världens gylligaste Linn. Vi blev bjudna på drinkar från höger och vänster av alla snälla pojkar och flickor (Tack!). Vi dansade en massa till mina brända skivor bl.a och det var självklart BRA SKIT. Innan dess var det ett liveband som spelade och det var djungeltema så alla var väldigt söta som leoparder, militärgubbar och apor. Jag avancerade med ett leopardlinne och ett halsband med en tand på.. och ja just det jag hade leopard-bh också.

Kvällen blev natt och Linn, älsklingen hade ont i magen. Det blev inte bättre och klockan var mycket så vi fick skjuts av Tessans pappa från festen. Jag åkte hem till Lisa och somnade ganska snabbt efter lite fyllekäk. Tydligen så snarkade jag lite också, men jag har en tendens att göra det på fyllan, wops! Men Lisa verkade sova ganska bra ändå.. hoppas jag.

Snart ska jag hämta min mobil som Leo har nu eftersom jag glömde den hos Tobbe i Fredags. Och förövrigt så tycker jag inte om "folket" som Tobis umgås med, det kunde gått illa i fredags.

Men, ha det bättre än bäst och gör ingenting som inte jag skulle göra!!
-Det är fritt att göra vad ni vill med andra ord ;)
Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0