Söndag

Papis dag är snart över och jag hoppas han tyckte den var okey. Han fick ju faktist spendera hela förmiddagen med mig. Vi åkte till Vällingby och drog runt lite.. På ÖB där Investerad pappsen i massa choklad och en het plansch till moï sen så köpte vi lite smått och en massa gott.


PLAYBOY
Hänger på min vägg!!


Det där med mat är ett jobbigt dilemma i mina ögon, jag kan verkligen inte få det ur mitt huvud. Jag småäter alldeles för mycket och får sedan ångest av det. Jag själv tycker att det är väldigt frustrerande och jag vet precis vad det kan och antagligen kommer leda till. Samtidigt vet jag inte hur jag ska få maten ur min skalle, jag är nästan alltid sugen på något... Nu när jag tänker efter så tror jag att jag vet vad det beror på och då är det svårt att få bort suget.. men men!

Jaja, anyway!! Min kära syster, Linda, är "borta" IGEN. Hon smet igår trots att hon hade fått utegångsförbud. Hon har alltså varit borta sen igår förmiddag och vi är inte säkra på vart hon är men jag tror att hon är hos en kille. En kille som ingen i familjen vet ngt om förutom att han heter parme på playahead. Det är lite jobbigt att hon är så kallhjärtad, egoistisk och respektlös som hon är och nu har hon blivit av med den enda människan som hade koll på henne. Jag skulle byta ut Leo som bror mot Linda vilken dag i veckan som helst... Ytterligare ett TVI!!!

Imorgon är det arbetsdag, börjar klockan 9 men måste dra tidigare på körlektion. Klockan fem kommer Lisilale och fixar Malins och Mammas hår sen ska vi planera Sälen-resan. Kuuul!!

Hej Hopp mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0