svullen

Aah men alltså hallå? Nej jag är inte med barn, det är omöjligt.. Och nej det är inte magen som är svullen!!
ORKA!! Vill inte ha det såhär kläderna sitter fan inte helt okey och det ser bara tacky ut.. TVI!!


Anyway.. Precis hemkommen från en jobbig dag på jobbet. Jag hade iofs sovmorgon men imorgon är det över. Jag börjar klockan 8 :( .. Jag skulle haft körlektion men jag fick avboka ännu en gång och ännu en gång så avbokade jag alldeles för sent så de kommer väl halshugga mig snart på trafikskolan.
En annan sak som hände idag som inte var ett dugg kul var att Julia gick förbi mig, familjen Hagens råsöta kusin som jag en gång i tiden avgudade men idag så kollade hon på mig sen när jag fick syn på henne en meter ifrån mig så kollade hon bara bort. Jag blev jätte ledsen och lite stött av den här händelsen faktist. 

För att fylla ut listan med saker som är jobbiga lite extra så ska jag berätta att jag faktist är rågalet kramsugen alltså jag vill kramas och mysa men inte fan finns det någon som vill kramas tillbaka. Jag får väl slita tag i Fanny, min stackars hund och kramas med henne lite eller så får mammsen bli offer för min kramattack, som för övrigt är den bästa attacken på jorden!!

Dessutom... Hela dagen har jag gått och tänkt på såna där jobbiga saker, som jag verkligen ville komma över. Det är liksom som en jobbig sårskorpa som slits upp om och om igen och aldrig läker. Men vad jag vet så läker tid alla sår och förhoppningsvis gäller det även detta.

Nä mitt liv är ganska trisst för tillfället, det kanske händer något kul framöver och det lär ni ju märka isf!

linn min älsk
En massa kärlek dock till min älskling Linn som gör allt så mycket lättare! <3




Hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

beror mer på att hon e blyg.. hon frågar fortfarande grejer om dig ibland....

2006-11-08 @ 23:34:39
Postat av: cecilia

:$ i didn't know that!..
saknis dom ju :(

2006-11-08 @ 23:42:11
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0