today

Hey hey hallå alla min älsklingsbloggare där ute. Dagen har faktist varit ganska okey och jag mår ganska så bra. Började klockan 9 imorse på jobbet vilket iofs inte var så kul för som vanligt frös jag så mycket om tårna att det gjorde ont. Imorgon ska jag ta med mig Lindas håriga skor som är galet varma och galet fula men jag får helt enkelt bära med mig dom i en påse för det där med gympaskor fungerar inte. Anyway...
Klockan halv ett begav jag mig vidare till körkskolan och körde en dubbellektion i 80 minuter med en ny lärare. En tjej, samma tjej som pappsen hade när han körde för motorcykel och hon lärde mig massor av nytt och det var ju askul så nu vill jag bara ut och åka hela tiden men min pappa har alltid andra planer. Det är lite jobbigt det där med att man egentligen bara har en som man kan köra med eftersom mamma själv inte kan köra manuellt ordentligt efter att ha kört automat så länge. Trisst men sant.

Vid femtiden kom Lisilale och fixade Malins och Mammas hår så nu är de nyfriserade och jättefräscha, och imorgorn ska jag få träffa min älskling igen efter jobbet. Då ska jag få min jacka, en halsduk och en massa produkter och Lisa ska få en kram och alla hennes byttor som hon glömde här. Inte lika roligt kanske men...

Nu längtar jag mer än nånsin att få åka snowboard för jag hittade en jättemysig bild från Kläppen 2004-2005. Det är jag syster och Andreas som står en bit utanför vår stuga som ligger mitt i pisten. Vi ska precis dra till backarna... Ååh, underbart!!

kläppen 2004-2005
Se upp i backen för jag brädar er allihopa!!


Linda som Pippi med polishattMin syster yster har då inte ödslat någon tid, nej nej! Hon har redan ett nytt offer på g. Han bor Hägersten och vet nog inte riktigt vad han ger sig in i men det kommer han nog märka i sinom tid. Stackars pojke!! ;)

<- Men hon är ju ganska söt min syster, tycker ni inte?!

Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0