4 dagar kvar

.. till halloween festen. Det är dags att tagga till ordentligt (Emilia, jag ser fram emot din kostym!).

Trevlig dag, lite så där lekfull kanske. Men hey!! Why not! Jag vet precis vad alla mina älskisar kommer säga men vadå? Man lever bara en gång, eller hur Drew?

Jag ska jobba hela den här veckan också, får se hur det blir med fredagen dock eftersom festen är då och då behövs det planeras och så vidare. Imorgon börjar jag 9.30 så det är ganska skönt, en av mina tidigaste dagar faktist. När jag kommer hem vid halv fyra ska jag klippa och färga håret, eller ja jag ska bara färga utväxten eftersom mitt hår växer så snabbt. TACK OCH LOV för det!
Det är Lisa som ska kirra det så då får jag träffa henne och det är också lycka :)

M.I.L.F

Som avslut på detta tråkiga blogg-inlägg tänkte jag bara berätta att jag lärde
mig en ny förkortning av Olson, a.k.a Bullen, igår. MILF - Mother I Like to Fuck! , Alltså, om man är en MILF så är man en fräsh äldre kvinna eller en mamma helt enkelt. Briljant förkortning som jag säkerligen kommer ha användning för.. eller?
<-Här är en i uppblåsbar version!




Sov gott nu allesammans...
You know you love me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som fan att man gör ;P

2006-10-31 @ 14:24:24
Postat av: em

tycker inte du ska för höga förväntingar med tanke på att jag kommer vara APFUL! :) pussåkyss!

2006-11-02 @ 10:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0