aa fast naej!

Jag var hemma, sjukt otaggad och jättetrött. Åkte iväg träffade Liza, vandrade i typ 30 minuter och hamnade hemma hos Robert i Spånga.  Jag hade asont i magen och tog taxi hem och nu sitter jag här.

Jag har iofs fått mig åtminstone ett gott skratt. Jag satt med familjen, Per-Tomas och mina gamla svärpäron och pratade skit och minnen så det var inte helt fel det heller.
Jag har fått en del oväntade samtal också och något säger mig att det kommer fler. Hittills har jag varit en ganska flitig dissare frågan är om man ska fortsätta på den inriktningen.

Imorgon är det söndag igen och dagen efter är det jobb och körning. Jag ska iofs jobba hela veckan och jag har 3 körningar. Jag MÅSTE tvinga med pappa ut imorgon annars kommer min handledare bli galen på mig eftersom jag inte tränat på det jag ska. Jag tycker inte om när han är sur på mig.

God natt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0