change of plans

Jaha, den här dagen blev ju inte alls som jag hade tänkt mig men ganska bra ändå.
Gick på möte på AMS sen efter det så blev det en eftermiddag med Lisa på djurgården istället för träning och solning.
Vi satte oss vid vattnet och pratade om Hundfjället och San Fransisco men framförallt KUKAR! Haha och våra totalt misslyckade framtida liv som singlar. Självklart blev det massor av snack om exen men det går ju inte att undvika när vi båda är ensamma och olyckliga. Men vi är däremot ganska lyckliga tillsammans och man får alltid ett gott skratt med Lisilale. Vi pratade också gamla minnen som Tallin, Power big meet och alla fester hos mig och Lindilale! Sjukt kul!
Ikväll blev en ganska mysig och lugn kväll, kollade på massa filmer. Nu ska jag gå och ta ett natt-snack och sen sitta här ett tag innan jag går och lägger mig. MYS!

Imorgon ska jag försöka sola  efter min körning. Ska köra klockan 14.55.. tror jag. Har lite dåligt samvete eftersom jag inte tränat så mycket men annat har dykt upp(!). Imorgon ska jag även försöka få arslet ur vagnen och TRÄNA eftersom jag missade det idag och det behövs verkligen.

Ciao amigos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0