Chill

Idag är det söndag, och som de flesta söndagar är även denna lugn och ganska skön.
Imorgon 13.15 ska jag befinna mig i Råcksta och ta min första körlektion. Det är lite nervöst men jag ska köra med pappa utanför på parkeringen igen så jag vet hur man startar en bil årminstone. Jag har varit ute och kört innan men det va så längesen att jag inte minns speciellt mycket.

Idag har jag som sagt tagit det lugnt. Linda lämnade oss imorse och hon kommer bli saknad.
Efter frukosten åkte familjen, alla utom Linda då, och kollade på lite smått och gott. Vi började på en rensad MIO sen vidare till Rusta som va nyöppnad i barkarby. Ikea åkte vi till sen och avslutade med Stadium innan vi åkte till åkis. Mycket intressant, eller?!

Inatt drömde jag en sån där jävla hor-dröm igen.. Vaknade deprimerad och grinig. Men det gick över som tur va, är bara så sjukt trött på dessa drömmar :( ..

Jahapp , ännu ett helt meningslöst inlägg, med absolut ingen rolig info ;P
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är lika trött på mina drömmar vännen.. =(

2006-10-01 @ 19:38:01
Postat av: drew

mitt namn kom inte med men ja hoppas det gör det nu :P

2006-10-01 @ 19:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0