Den vackraste stunden i livet

.. var den när du kom

Jag tog fram en bok som jag fick i julklapp av Sandra för typ 3 år sen. Det var året i Kläppen när Öberg var där inkl. Mats och våran familj och Andreas. Boken heter Grynets bok och på den tiden var hon min största idol. Jag tyckte att hon var "helt sjuuuukt bra". I boken får man skriva om sig själv och om jag ska vara ärlig så tror jag att jag var jävligt kär då. Jag var nykär och sjukt lycklig kolla vad jag har skrivit:

NAMN: Cissi-Lou
ÖGONFÄRG: Blå-grå-grön
HÅRFÄRG: Mörk-blond
FAVORITMATRÄTT: Pappas hummer
BOR I: Hässelby, I en gul villa
LAND SOM MIN SLÄKT KOMMER IFRÅN: SVERIGE!
SJTÄRNTECKEN: Kräftan
SPORTIDOL: Min pojke, Dreas
COOLASTE FRUKTEN: Banan =P
FAVORITDJUR: Fanny
BÄSTA FÄRG: Rosa!!
NÄR JAG BLIR STÖRRE VILL JAG BLI: Fett-rik
MIN BÄSTA PRYL: Mobilen
JAG ÄR KÄR I:Andreas Hagen Oscarsson
FAVORITSPORT: Snöbollskrig?
BÄSTA BOK: Den häär! =D
MITT BÄSTA ORDSPRÅK: Du tror du e så jävla svensk!
INTRESSEN: Snow- wakeboard, Andreas
DÅ GRÄT JAG SENAST: När jag inte va med Andreas på nyår =(
DET BÄSTA JAG VARIT MED OM: Träffa honom
BÄSTA LUKTEN: Andreas

Ja det väcker ju lite minnen faktist, år 2003 överhuvudtaget var ett så jävla bra år. Fy fan va lycklig jag var då. Det är svårt att tänka sig nu kan jag ju säga.

kläppen 2003-2004kläppen 2003-2004kläppen 2003-2004kläppen 2003-2004kläppen 2003-2004kläppen 2003-2004jag med min bokkläppen 2003-2004kläppen -barnbacken
kläppen -utsikt från fönstret

Galna minnen alltså. Längtan när man åkte nerför backen på att du skulle komma, alla sms innan du var hos mig. Nyår med tårar och sen bli sams igen. Ja du helt sjukt. Partypolarna, Gunnars trasiga fot och hans pulka som gick sönder. HAHA, säckåkning ner i diket fyllt med vatten, varm oboy. Fan va jag längtar tillbaka. Jag blir varm i kroppen bara av att tänka på utsikten från fönstret. Det kommer inte alls bli samma sak i år som alla andra år men förhoppningsvis blir det toppen ändå :)!

Se upp i backen!

Kommentarer
Postat av: drew

I know exaktly how you feel baby! jag gråter en skvätt med dig.. men man får tänka så här, det var sjukt kul och man får bära med sig det bra av det hela =)

2006-10-13 @ 11:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0