dutti kikka

Idag gott folk har det hänt grejer.
Efter frukosten åkte mamma, jag och Malin till Vällingby för att shoppa kläder. Malins garderob var lite tom och hon gick omkring i mina och Lindas utslitna skor så det var hennes tur. Lilla jag fick ett par hotpants också. Me like!
När jag kom hem fick jag i princip vända i dörren, då skulle pappsen ta mig ut på en bilrunda, eller tvärtom egentligen för det var jag som skulle köra. Det gick ganska dåligt i början men ju mer jag körde ju bättre gick det. Imorgon har jag körlektion efter jobbet så jag behövde öva lite gran.
När jag kom hem så var det bara att fort packa ihop träningskläderma och sen rusa iväg till gymmet med mammsen. Tog i ganska ordentligt idag och någonting säger mig att det kommer kännas imorgon.

Den här veckan kommer nog bli ganska tuff, jag jobbar varje dag och har körlektion måndag, onsdag och fredag. Men men.. det blir nog toppen!

Bon voyaye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0