FESTSUG? eeh ja!!

Jaha så var helgen slut och en ny vecka har startat. Idag var det egentligen jobb och en körlektion som stod på schemat men jag kände mig verkligen inte helt okey imorse och nyss ringde framtidens trafikskola och sa att Sargon ( min handledare, tror att hans namn stavas så ) var sjuk så jag behövde inte komma dit. Så nu tror jag att jag ska träna med pappsen istället eftersom jag mår bättre nu på dagen.

Jag har suttiit och funderat på festen som äger rum på Halloween som jag och Sandra ska arrangera. Jag hoppas, vill och tror att det kommer bli så sjukt kul. Samtidigt vill jag inte hoppas för mycket för då kanske jag bara blir besviken. Det känns som att jag varje måndag blir mer och mer partysugen men sen går det liksom över till helgen och så blir jag sjukt otaggad. Så ska det ju inte vara det är ju riktigt illa..
Hur som helst Torsdagen den 2:a November ska min slyna, jag och några till gå på erotikmässan i Alvik. Det kommer också bli helt galet, det är nämligen tjejkväll fram till klockan 22.00 med Chippendales och grejer!

Chippendales baby, YEAH!
MUMMA!

Men nu sitter jag och försöker fundera ut vad för musik vi ska ha, det kommer ju självklart bli mest dansvänlig musik med tanke på att mina vänner är inte precis dom som skulle banga på att skaka sina lurviga. Nej du, dom sitter ALDRIG stilla på en fest, det brukar iofs inte jag heller göra efter några glas.. eller flaskor vin. Men det är också skoj att ha lite annan musik också eftersom blandningen av människor är så bred, alltså riktigt bred. Några av Stefans vänner kommer också men musiken som dom lyssnar på har jag inte ens på min dator så den får Sandra fixa.
Ja så det är kanske inte så konstigt att man blir partysugen när man sitter och lyssnar på riktigt skön musik och planerar en grym fest liksom. Men fan det är typ två veckor kvar och det känns som en evighet..

invitation
Inbjudan endast till vissa speciella! ;)

Ni vet att ni älskar oss!

Kommentarer
Postat av: drew

kommer bli så sjukt bra älskling!

2006-10-23 @ 15:06:39
Postat av: em

jag vill ockssååååååååå!

2006-10-24 @ 09:14:46
Postat av: cecilia

vad vill du också på festen eller erotikmässan ;)

erotikmässan är BRA SKIT! klart du ska dit :D

2006-10-24 @ 23:55:12
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0