jag vill ha fredag idag

It's not what I feel for you.. It's what I don't feel for anyone but you!

YES!! Imorgon är det fredag, en ganska fullbokad för- och eftermiddag men annars ganska EPA.
Jag börjar klockan 9 imorgon och slutar 15, efter jobbet är det raka vägen till gymmet med en ganska hög hastighet. Jag ska träffa mamma där. Efter träning och föroppningsvis solning så ska jag vandra vidare till körskolan och köra i 40 minuter. Jag fick en liten läxa av Sargon, min körskolelärare, också men det gick väl sådär med den. Jag skulle pluggat på trafikskyltar men ja, tiden och intresset räckte inte till.. men jag tänkte plugga på vägen till och från jobbet och kanske lite medan jag springer på gymmet. Det funkar väl?
Imorgon ska jag också komma ihåg att skriva upp mig på spinningpasset på måndag, det är lika bra att jag skriver det här så jag inte glömmer bort det.

Kvällen skulle egentligen blivit en mysig sådan med middag hos Linn med Lisa och alla killar som man får på köpet när man käkar med dom men de planerna kastades i papperskorgen. Linn ska antagligen jobba så vi får se hur det blir imorgon.
På lördag är det iaf Sandras tur att kelas med mig, vi ska nog mysa och kolla på tv hemma hos henne. Det blir säkert sjukt bra.

Nej nu ska jag nog sätta på en film och sova, är så sjukt trött just nu. Höll på att somna i soffan vid nio-tiden.

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: CAISA

tjena tjena halla bruden!! hoppas du har det bra i kalla sverig, ser att du ar pa god vag att ta korkort! BRA FOR DIG! tankte pa dig har om dagen och undrar hur du har det!? men jag kan ju skriva igen om du inte skriver till mig! kiss

2006-10-27 @ 14:51:54
URL: http://caisaederyd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0