jobba jobba jobba

Ja, som jag sa förut så fungerar inte msn, jag var tvungen att byta mailadress. Jag kommer väl ha kvar min gamla men jag har ny msn; [email protected]. Jag vet det är svårt att se skillnaden på adresserna men om du kollar igen så kanske du märker att det är två i:n i cecilia istället för ett.

Idag blev jag väckt av telefonen 07.17. Först stängde jag bara av samtalet i tron om att det var ett alarm som jag satt på i misstag. Andra gången svarade jag och på andra sidan av luren så fanns Linns vackra stämma. Hon var på väg med sin mammsi till dagiset i Alvik (jag har jobbat där 4 ggr men vet fortfarande inte vad det heter, hrmm) och behövde lite hjälp så jag for upp och klädde på mig och letade tio i hela huset. Med det fanns ingenstans att hitta så jag fick springa till mammas jobb istället och hon fick ge mig lite pengar till bussen. Jag kom kanske lite sent men jag erbjöd mig att jobba senare också så det gick bra. Det är jobbigt att man liksom har en tendens att glömma och blanda ihop namnen även fast man haft samma barn en del ggr. Det är också lite pinsamt. Men men det kommer väl, nu är jag uppskriven på vikarielistan också så det är MIG dom ringer när dom behöver hjälp. WOHO!!
Efter jag slutade ringde pappsen och jag fic skjuts hem, det var lycka och dessutom fick jag tunnbrödrulle med korv och mos till middag vilket var sjukt uppskattat.
Ikväll är de ju så där mycket skoj på tv också, Desperate housewives och Bingo till exempel. Så där sitter jag klistrrad. Tyvärr är jag så galet trött så det är tveksamt om jag lyckas hålla mig vaken så länge.
Jag har sjukt ont i kroppen idag också, ryggen, benen, magen och arslet.. TRÄNINGSVÄRK!! Massage? Ja tack!!

Imorgon är det jobb igen, tyvärr blev inte tiderna 12.45-16.00 utan 9.00-16.00.. Men det är bra, mer perngar åt Ciccilina. Däremot hade jag ju tänkt träna imorgon och det lär jag ju inte hinna då.

Nej nu fryser jag, jag tror jag ska krypa ner under täcket i min ensamhet och kolla på tv. Någon som vill joina? .. Ne, tänkte väl det!
Auf wiedersehn!

Kommentarer
Postat av: sandra

JAG VILL! ;P

2006-10-17 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0