Lördag kväll, värdelös!

Hejsan hoppsan. Här händer det grejer .. NOT!
Igår kväll skulle vi gått ut, kände mig ganska taggad när jag kom till Sandra och hade käkat men då satte sig alla framför tv:n. BIG MISSTAKE! Alla blev såklart jättetrötta inklusive jag så det blev en jävligt lugn kväll.

Idag har det varit en ganska mysig dag, jag har tagit det lugnt och kollat på tv i princip hela förmiddagen sen käkade jag hemma och nu sitter jag här och ska snart kolla på en film. Känner mig ganska glad, Sverige vann mot Spanien och jag har utvidgat min sociala krets lite.

Imorgon är det söndag och då händer det ju aldrig speciellt mycket men jag och Linda ska till något supersolarium i Hässelby gård och sola lite, sen är det bara att hoppas på lite annat mys och skoj.

Puss och Kram people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0