Ny flickvän

"Snälla du, jag orkar inte med det här.
Jag släpper mina vingar och flyger till min värld"

En skön dag som började klockan 06.23. Det blev dock ingen spinning imorse för jag fick inte på mig skorna p.g.a smärtan i min stackars tå. Men jag tränade iaf, sprang/gick i en halvtimme och sen lite mage och lite rygg.
Eftersom jag har så svårt att sova på nätterna så var jag självklart galet trött när jag kom hem så jag ringde Olson och bestämde att vi skulle träffas sen så var tanken att jag skulle ta en powernap som då hest ska pågå under 20 minuter... En och en halvtimme efter att jag lagt huvudet på kudden ringer Olle och säger att han snart är utanför mig.. WOPS! Men jag hann iaf sminka mig och klä på mig på mindre än en kvart, stjärna i kanten till mig.
Olson och jag åkte runt lite, jag var hans tidsfördriv tills han skulle hämta en kompis på rehab i Åkeshov. De skulle sen vidare till hammarby höjden så jag blev avsläppt utanför körskolan en timme för tidigt och då hade de självklart inte öppnat. Så där stod jag i regnet utestängd och utan mobil. Men jag åkte till Vällingby för att få tiden att gå, när jag sen kom tillbaka gick jag på min första körlektion. Min handledare, som jag inte kommer ihåg namnet på, var mycket bra och jag kände mig trygg med honom. Jag känner mig faktist redan mer säker och har lärt mig massor även om vi bara körde på parkeringen... hmm!
Efter körlektionen åkte jag till mammas jobb och ringde runt lite från hennes mobil och hälsade på alla gullungar. De är så tuttinuttpluttsnuttiga... hrmm.. iaf.. Efter det tog jag bussen till Brommaplan för att träffa Lisa som skulle fixa min utväxt. Ser ju sådär ut när 2 cm av hårbotten är mycket mörkare än resten av håret. Nu är jag iaf lika blond igen och trivs bra. Nu har jag något att skylla på eftersom jag inte direkt är känd för min briljanta smarthet!

Pappsen hämtade mig med min gamla Bettan i Vällingby och jag fick köra hela vägen hem från Hässelby strand och jag har aldrig varit så stolt i hela mitt långa liv. Det gick galant.. förutom när jag skulle parkera men det är ett annat kapitel. Jag säger som så att det är tur att det inte var pappas fälgar jag hade för den där nedrans trottoarkanten bråkade med mig...

För övrigt är Lisa min nya flickvän, eftersom vi båda är så sorgliga personer och kan inte gå  vidare i livet och allt är bara ett helvete (ja ja, JAG VET, jag är en dramaqueen!) så kom vi på att vi har varandra helt enkelt.

Jag är bäst ingen protest!!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0