Och så blev det kväll

Nu har jag varit ute och kört med pappa, det gick väl sådär. Jag vet inte varför men jag dras till trottoarkanterna så det lär dröja länge innan jag ens får testa pappas bil med tanke på att han har fälgar som är värda 25000 kr.. styck!!! Det lär bli några år efter jag fått körkortet, hrmm! Men det gäller väl bara att jag tränar varje dag och hela tiden så jag lär mig för någon gång måste det ju fastna att jag ska kolla i speglar och sakta ner och INTE köra in i trottoarkanterna.

Sen har man ju käkat kanelbullar idag, det är ju tydligen någon slags bulldag idag så det fick man ju inte missa. Har måttligt dåligt samvete nu efteråt dock! Men men, får ta igen det med hårdträning på fredag. Kanske imorrn också om jag orkar. Ska ju som sagt jobba.

NU är hundfjället betalt och klart och det känns underbart :) . Åka bräda är så jävla underbart, ska försöka lära mig lite trick i år. Åker ju först till hundfjället sen upp till Kläppen så jag har lite tid att lära mig på. Får kanske se till att skaffa mig en personlig tränare. Kommer iofs inte bli samma sak i Kläppen i år om jag ens kommer orka åka dit. Men det blir nog bra!
Nästa år kanske man ska jobba där uppe, inget som är bestämt eller så men jag funderar på att söka det skulle ju vara helt underbart, sjukt kul och en riktig upplevelse.

jag på bräda :)hoppsan!okey han var grymmare men vadå.. ;P
Kläppen 2004-2005 var sjukt kul! Saknar den tiden.

Se upp i backen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0