Party all weekend long

OMG, vilken helg!
Fredagen var ju typ grym. Den dagen som jag absolut inte hade några speciella planer för spårade lite tror jag. Jag och Lisa drog till något riktigt skitställe i stan och drack billig öl sen skulle vi träffa Martin, Wredde och Calle. Eftersom jag och Lisa var totalt jättefattiga så drog vi till Crazy Horse som var gratis. Vad som hände där inne är jävligt oklart, men drack gjorde vi. Det blev tequila, öl och cider så att det räckte och blev över. Jag kommer inte ihåg mycket men Lisa har fyllt i luckorna. Jag stod med någon snubbe och pratade men Lisa drog iväg mig från honom ganska snabbt. Vi dansade en massa och spydde i kors på toaletten. Martin har också berättat att jag och Lisa brottats utanför, fast jag tror att han hittar på för jag såg inga spår efter någon brottningsmatch. Min lur hade också gått varm men jag har inget minne av något samtal utan det berättade Lisa och samtalslistan. PINSAMT.. eeeh ja!! Men va fan man lever bara en gång.
Efter mycket om och men så går vi iaf hem till Wredde, men innan det så stannade vi och käkade (tydligen). Det där med fyllemat är bra skit. Efter det gick vi iaf vidare och jag frös visst ganska mycket så jag fick låna Calles jacka och där hittade jag tydligen nycklar i en ficka som jag slängde ut eftersom jag inte kände igen dom. Som tur va såg Lisa det och tog upp dom igen. Jag ber om ursäkt Calle!
Vi var fem pers som skulle dela på en madrass och en våningssäng men det gick ganska bra. Lisa och Calle delade på en halvt uppblåst madrass och jag, Martin och Wredde tog sängen. Innan vi somnade så hade jag och Martin sug- och bitkrig (tydligen) och jag vaknade med bit- och sugmärken över hela armen, som är sjukt ömma btw, och några snygga på halsen. Martin däremot hade det fetaste sugmärket jag nånsin sett på halsen. Det var sjukt lila och ganska så stort så jag antar att jag vann det kriget, jag är helt enkelt sjukt bra på att suga. Haha, jag hade glömt att jag var så bra på att göra sugmärken faktist.

När jag ÄNTLIGEN kommit hem från Wredde, som btw bor i Gärdet, deckar jag i min säng i några timmar. Det behövdes verkligen och baksmällan kom som vanligt senare mot eftermiddagen. Men det kan inte hjälpas jag fixade iordning mig och vandrade hem till Sandrew som bjöd på middag och vin. Några glas och lite partymusik senare var det dags att röra sig vidare igen. Ut i kylan och vidare hem till Micke. En av Sandrews alla ögongodis-boys. Där satt vi och drack och kollade på film. Ganska så mysigt. Senare hamnade vi alla tre i Mickes rum och kollade på en film som hette Rest-Stop. Inte bra skit, för det första somnade jag i mitten av filmen och för det andra så var det inte trevlig på något sätt. USCH!
Linn ringde också efter att hon vart på Pink-konserten. Hon skrämde skiten ur mig, jag trodde hon var jätte sur på mig :( . Men som tur va så skojade hon med mig även om det kanske inte var det roligaste skämtet.

Idag kom mor och far hem från Eskilstuna och jag är sjukt trött. Ska försöka få med pappa ut och köra lite, det börjar bli kul igen för sist jag körde på körskolan så sa min handledare att det var den bästa gången hittills. Jag börjar äntligen få in alla rutiner och växlingen har jag fått till. Kärringstopen blir allt färre och trottoarkanterna lyckas jag missa. Jag är ganska så duktig.
Apropå duktig så har jag också skrivit upp mig på et spinningpass imorgon bitti, SJUKT SKÖNT.

Jag fyller säkert i mer senare. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0