Sammanfattning

Shuuuue!! Idag åkte jag och lillesyster Lajzan till Hässelby gård och solade i det största solariet jag nånsin sett. Det var stora monster som man skulle lägga sig i. Billigt var det inte heller men det var det värt för man får ganska mycket färg. Men en halvtimmen för hundra kronor kanske är lite att ta i ändå. Men jag ska antagligen dit imorgon igen. Kan inte motstå det var så skönt.
Nu sitter jag hemma och lyssnar på galet skön musik, jag blir så lycklig av musik. Många låtar väcker gamla minnen och även om man aldrig får uppleva det igen så är det sjukt skönt att lyssna och minnas.

Imorgon 13.00 ska jag vara på aretsförmedlingen på ett introduktionsmöte. Spännande.. hrmm!
Sen hoppas jag att jag får jobba lite innan fredag så jag får tjäna ihop lite cash. Det behövs verkligen.

Igår kväll kollade jag på film hela kvällen. Click och Datemovie, jag grät som en bäbis när jag såg click. Den var sjukt rolig men sorglig. Datemovie var mindre bra, det var lite scary movie/not another teenmovie-stuk på det hela.

Tchüs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0