Saturday morning

Man är ju inte helt opopulär iaf. Det är ju skönt ;)

Jag kom precis hem från åkis. Åt en halv pizza för att min hungriga mage skulle blir nöjd och belåten.
Innan det, imorse var familjen (alla utom linda.. och fanny.) ute och åkte lite. Vi började på Vinsta zoo där jag övertalade pappa att köpa en jacka till Fanny för 700 kr. Det var en beige med pälskrage på luvan och burberry mönster inuti. Fanny kommer vara snggast i vinter. Alla har ju klagat på att vi klippt av henne allt hår nu till hösten och de tror hon kommer frysa så nu har vi löst det problemet.
Efter Vinsta åkte vi till Vällingby, jag hjälpte pappa att köpa skor och sen gick vi in på skrattkammaren. Det är ju halloween snart liksom. Men allt vi hittade var en rattmuff och tärningar till mammas bil. Det var hon själv som fick välja vilket inte är helt överraskande. Det är nämligen rosa och på rattmuffen står det "right" och "left". Pappa som fick köra med den på hem var inte helt glad över det och Per-Tomas fick sig ett gott skratt. Jag själv tyckte att han var ganska söt där bakom ratten.

"right" och "left"mammas bil
fannys nya jackafanny45373-155

Ikväll kommer antagligen Gunnar och Marianne (mina gamla svärföräldrar) på middag. jag ska vara med Lisa, världens bästaste! .. Vi får se vad som händer, förhoppningsvis något sjukt kul!

Ha det bäst!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0