SJUKT BRA!

Jaha, så var det fest hemma igen igår. Så jävla bra skit! Martin och Lisa drygade med alla fjortisar. Jens fick nog den värsta smällen och han är verkligen världens snällaste människa. Sorry kisen, du var helt enkelt på fel plats vid fel tidpunkt. Du behöver inte vara rödd Martin är sjysst egentligen!

Den skönaste var ju ändå Reggihoe som är så jävla intelligent!
Micke: - Jaha vilka är ni då?
Linn: - Jag är Lisa Minelli
Lisa: - Jennfer Aniston
Martin: - Brad Pitt
Regine: -... Men han bor ju i USA!!

Haha, hon fick mig att framstå som Einstein så den tackar vi för baby!
Annars var ju kvällen sjukt bra och den spårade inte så farligt förutom att ett gäng  "oinbjudna" hamnade utanför grinden men dom togs det hand om och dom försvann ganska snabbt när Chaplin visade sitt vackra tryne utanför dörren.
Linn var som vanligt den som hetsade, den här gången var det lillesyster som blev offret och hon låg och spydde i en hink. Adde hjälpte henne att hålla upp håret, sjysst kille! Sandra var också lite så där lagom dyng, hon dansade med min syster som aldrig förr och dessutom satt hon i soffan och lät alla höra hur hon kände och vad hon ville ha, - "Jag är bara ute efter en sak... KNULLA!!".. Bra där Sandrew. Hon var för en gångs skulle mer full än mig. Även om  jag också har luckor, som vanligt, så känns det som jag hade lite koll. Jag lyckades bädda iordning till alla och jag hade ganska bra kontroll på saker och ting. Sen finns det lite sånt som jag inte kommer ihåg som sagt, ett sms från ett ex som jag hittade dagen efter och sen sprang jag runt i jacka utan ngt under. Jag undrar fortfarande varför jag gjorde det, det blev en favorit i repris helt enkelt för det gjorde även Lisa
Det hände både det ena och det andra här hemma igår också... Men fan vad kul det var.

En annan jävligt tråkig incident var ju att smink blev snott för flera tusen av min älsk, Lisilale. Den människan som tog det ska jag slå sönder och jag vet typ vem det var så... du ligger lite illa till bruden.
För övrigt så tror jag att alla Lindas killpolare är livrädda för Martin som drev med ALLA, de kissade fan nästan på sig. Edward vågade sig inte in i huset, Jens kunde inte sluta be om ursäkt för gud vet vad och en liten Micke var verkligen såå väck i skallen, t.o.m Adde fick sig en känga.
Vid halv 4 på morgonen kände vi, de sista som var uppe, att det var dags att sova men då plingar det på dörren. In kommer bröderna "DYNG" med en viss farbror i hasorna och de blev kvar där. Vi sitter och snackar skit och jag och Martin startar någon slahs lek medn sugrör. Han snortade salt och jag tog Coca Cola.. hmm! But why? 
Halv sju på morgonen kommer Leo ner och ska till jobbet och vi sitter fortfarande uppe, en halvtimme senare somnar de flesta och 2 timmar senare var det dags att gå upp och städa. Jag förstår inte nöjet med att sova så sjukt lite. Linda går upp i köket och där sitter en bror på en köksstol med pannan i bordet och sover.. eller plockar upp chips från golvet som han själv så fint förklarade sin fina ställning. 
Nu är man ju lagom sliten och skulle behöva sova ett halvt dicennium, men vadå man ska inte klaga.
Ikväll blir det nog lungt, även om jag inte skulle banga på en till sån här fest så orkar jag inte mer.

fest @ moïfest @ moï, linn och lajzanfest @ moï, martin & lisilale

fest @ moï, the famous pose.. igen

.. Det var helt klart det bästa på länge.
Tänkte passa på att ge lite creds till lille lillesyster Malin som orkade med oss och till lillesyster Linda som är ganska söt när hon skriver om mig i sin blogg (http://lajsiz.blogg.se/111006210720_tv_speciella.html).


Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer
Postat av: sandrew

BÄST!

2006-10-14 @ 13:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0