tänk på barnen i afrika

Hey hey hallå!
Nu är det natt, klockan är 00.20 i skrivande stund och just nu ligger humöret inte på topp. Jag är mest besviken och lite irriterad på en nära vän. Hon säger saker till mig och går och gör tvärtemot. Känns som allt hon sagt varit en enda stor lögn men det är hennes liv och hon gör självklart vad hon vill med det. Trisst bara, för jag vet typ hur det kommer sluta, precis som det alltid slutar mellan oss två.. Men förhoppningsvis löser det sig till det bättre.

Jag försöker hitta lite posetiva tankar just nu så jag kan få upp humöret men vädret är dåligt och det är sjukt kallt och jag har ingen att mysa med. Jag är iofs ledig imorgon och det är ju skönt, om dom nu inte ringer från Stora mossens dagis och behöver hjälp men med tanke på att dom inte ringt på typ 2 veckor så hoppas jag att jag klarar mig imorgon åtminstone. På tisdag ska jag fixa håret. Jag ska blondera utväxten och klippa luggen lite, det är min älsk som ska fixa <3 . Lillesyster ska bli brunett i tron om att hon blir smartare men jag ser det som så att då kommer hon inte ha något att skylla på sen.

Åh andra sidan gick jag igenom min fotolåda idag som jag typ aldrig kollar i längre av speciella själ. Men precis som jag trodde så hittade jag en massa bilder från gamla tider. Egentligen ville jag slänga alla men jag vet att jag kommer uppskatta de senare i framtiden. Sen när det inte gör ont att se tillbaka på det som var utan då man uppskattar det man en gång hade.
Jag rensade de andra lådorna också och hittade en supermus som är trådlös som jag fick låna för längesen men jag trodde inte att den funkade eftersom jag inte fick med något installationsprogram men guess what!? Den funkar galant, jag kan såklart inte ha den så länge, jag måste ju lämna tillbaka den till dess ägare men det va ju kul att jag upptäckte NU att den fungerade när jag haft den i lådan i typ ett år känns det som. Det är typiskt mitt geniala jag att verkligen inte ens testa om den fungerar utan bara ta för givet att det inte går. Jag tror det kan ha med lathet att göra.
Apropå ägaren så befinner han sig just nu i Gran Canaria och har det sjukt bra kan jag tänka mig. För första gången på 3 år så är han där utan att ha en flickvän här hemma i Sverige (vad jag vet). Kul!

På fredag håller vår halloweenfest rum och det kommer bli så skoj att träffa Linn och Emilia och alla som jag inte träffat på ett tag. Min partypeeps från ekerö och täby kommer, det är riktigt bra skit. Jag ska säga till Martin och Lisa att de inte sak dryga så mycket för det skapar sjukt dålig stämning.

Jaa, det här blogginlägget spårade precis som de flesta andra brukar göra men va fan.. ni som läser min blogg är väl vana vid det här laget.
Bora bora my bitches and hoes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sa ju åt dig att testa musen från början sååå.. ;)

2006-10-30 @ 00:53:30
Postat av: cecilia

jaja , men nu ska inte du va sån!! :$

2006-10-30 @ 00:56:41
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

Du vet var jag står nu baby!

2006-10-30 @ 16:23:13
Postat av: emilia

TJOHOOO me be there, vi har fixat värsting utklädnaderna :D fast jag vet inte om jag blev så snygg :) baby baby syns på freitag, kyss å slick!

2006-10-30 @ 21:10:32
Postat av: cecilia

Yeah!! ska bli sjukt kul att träffa dig igen Emilia.. de var alldeles för längesen.. Smek och smisk

2006-10-31 @ 00:19:50
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0