Tråkigt liv?

Hej hej! Jo jag är väl medveten om att min blogg blir mer och mer ointressant men jag kan inte hjälpa att det inte händer så mycket om dagarna längre. Men jag ska försöka och göra mitt bästa att fylla ut bloggen med mer skojiga saker.
Idag har jag inte gjort någon nytta utan bara legat hemma och kollat på film. Men jag kanske ska ut ikväll om jag orkar. Jag har absolut inte råd med det men vafan jag vill verkligen. Martin fyller ju år och dom ska till Tegel hela bunten och det känns som det var 100 år sedan jag träffade Linn. Så... ja jag ska försöka!
Men det är en bit till Täby och imorgon klockan 14.00 ska jag vara på AMS igen men det ska väl fungera :).

PUSSAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0