update

SHIT va dåligt det gick på körskolan. Jag ska ut med pappa och köra ikväll annars vet jag inte vad jag gör. Jag var helt väördelös och det blev inte bättre av att jag märkte hur körskoleläraren blev mer och mer irriterad. Som tur va stannade vi bilen och han pratade lite vett i skallen på mig. Haha det finns nog bara en som är så korkad och glömmer bort att använda bromsen.. Ja just det, jag!! Det gick mycket bättre förra gången och nu är jag så sjukt sur på mig själv. DOMHYVE CISSI!

Jag tröstade mig själv efteråt med 22 minuter i supersolariet. Skönt var det sen gick jag hem från Hässelby Gård eftersom jag hade så dåligt samvete när jag inte tränade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0