vecka 42

Inledningsvis vill jag faktist säga att man behandlar inte baby hur som helst!
Min älsk ringer och säger att hon gråtit. Hon har gråtit efter en kommentar av person som INTE är värd hennes tårar. Tvi på dig! Låt henne bara vara, kan du inte säga nånting snällt så var tyst! Jag tror hon har förstått hur du känner och vart du står någonstans! Är ganska medveten om att du ogillar mig starkt också men det struntar jag i för jag vill inte att min bitch ska vara ledsen ;) .

Tjaaaa! Ny vecka nya planer.. Ofcours my horse!

Idag var jag och tränade för första gången på två veckor, det kändes minst sagt att det var ett tag sen sist. Jag blev lite smått besviken när min favoritmaskin var ur funktion plus att alla springmaskiner var upptagna, suck. Det var bara att sätta sig på cykeln. Har folk inget liv, vad gör alla människor på gymet en måndagseftermiddag liksom? ..
Idag var det faktist ovanligt mycket fint att kolla på, det tycker vi om och Magnus körde sönder pappa så nu kan han knappt köra bil för han har så ont i armarna. Jag vet inte om han kanske lever lite i en fantasivärld där han tror att han klarar vad som helst. Men pappsen du är trots allt över 40 och som du själv sa 20 år med gräddbakelser, då blir kroppen lite trasig så take a chillpill!
Jag själv kommer ju ha världens träningsvärk, allra helst i ryggen som jag är sjukt otränad i och som jag idag tränade lite extra mycket och kanske lite för hårt men det är smällar man får ta. Vill man vara fin så..

Hem och käka middag och sen iväg igen, trodde jag skulle få övningsköra lite ikväll eftersom jag inte kommer någonvart med körskolan. Jag spänner mig och blir stressad eftersom jag sitter med en främmande människa bredvid mig. Får ta och slappna av lite kanske. Men jag och pappa åkte iaf till körskolan, pappa tyckte det gick för långsamt så han beställde ett paket med 20 lektioner till. MY GOD! Så nu är det hårdträning hela Oktober och November. Men det ska jag ha, så det händer något.

Imorgon har jag egentligen inga planer så jag ska nog panta lite burkar (har gått om det från helgen c^,), hihi ) och sola i supersolariet sen antagligen åka och göra lite pärmar så jag får något gjort. Och på kvällen ska jag försöka tvinga med pappa så jag får köra lite bil.

Onsdag ska det jobbas, jag börjar 12.45 och slutar 16.00. Då blir det ännu en avdelning som ska besökas på dagiset i Alvik. Det innebär fler små söta barn som man ska lära sig namnen på..
Dagen efter, alltså torsdag är det en körlektion på morgonen så då är det viktigt att jag har övat på att köra ordentligt för jag tror min handledare börjar bli lite irriterad på mig eftersom jag är så trög. Men jag kan inte hjälpa det, jag tycker fortfarande att bilar är stora och läskiga maskiner.

Sen är det fredag och helg igen, vad kan hända då? Blir den något som den här helgen har varit så blir jag glad för den var lyckad. Sandrew och jag kanske skulle gå ut men inget bestämt än. Vi får helt enkelt se vad helgen har att bjuda på ♥ 

peacePeace out!

Kommentarer
Postat av: drew!

yeah baby you know what I wanna do ;P

2006-10-16 @ 22:25:09
Postat av: cecilia

yeah you wanna shake ass so your boy gest horney!!

2006-10-16 @ 23:05:49
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

mhm very very much, but i allready know that he is ;P

2006-10-17 @ 12:13:04
Postat av: cecilia

omg !! .. är de sant.. how come?

2006-10-17 @ 16:44:10
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

i dont know just a feeling ;P

2006-10-18 @ 22:25:44
Postat av: cecilia

haha okey , nice ;D

2006-10-19 @ 18:41:28
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0