vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram!

Jag tar dig till en godisaffär, du & jag kan ha roligt där. Plocka lösvikt i påsen här.

Oh my god vad jag måste hårdträna den här veckan. Funderar nästan på att ta inlinesen till Sats imorgon bitti till spinningen. Jag har käkat alldeles för mycket onyttigt den här veckan och inte tränat alls nästan. Det är riktigt illa!
Just nu känns det dock inte alls som jag vill träna har ont i nacken, det har gått över lite. Jag antar att jag har sovit på en lite för hög kudde. Inte bra, inte bra. Försöker tigga åt mig lite massage men det är ju ingen som vill ställa upp. DOMHYVEN! Får stå ut med smärtan helt enket.

Och nu längtar jag jätte mycket efter att få åka lite Snowboard, det ska bli sjukt kul :).
Hundfjället vecka 48 och Kläppen vecka 1.

goggles
Se upp i backen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0