you must not know about me!

Jaha så sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på tung musik. Det är faktist skönt, jag känner mig nästan lite lycklig. Det måste vara musiken som stigit mig åt huvudet ;).
Hur som helst så måste jag snart gå på en promis med min Snoop Dogg som förövrigt ska trimmas idag. Hon ska bli korthårig minsann. Det är mest mys, vissa tycket kanske att hon ser lite knasig ut men i mina ögon är hon och kommer alltid vara den sötaste av dom söta.

Senare  ska jag på hockey, jag blir hämtade 17.15 av Olson och hans vän, de ville tydligen kolla på uppvärmningen av någon anledning =/. Men men.. Djurgården-Skellefteå är det som spelar om jag inte har helt fel, på Globen.

Ha en bra dag!
Your'e  irreplaceable.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0