ändrade planer

Fredagen är här och alla mina planer är förstörda. Tjejmiddagen hoppar jag över, orkar inte slita upp en massa skit som jag gör allt för att glömma och lägga bakom mig (omöjligt btw..), så jag träffar Sandra imorgon istället. Då ska vi ha lite "alone-time". Men det får bli efter att Lisilale klippt mitt hår, hmm jag kom på att jag nog bör kolla upp tiden igen eftersom hon har ändrat den minst 5 ggr nu.

Idag har jag iaf varit hos mamma på dagis och kikat in en ny kille som börjat jobba där. Det var faktist lite ögongodis men det har gått rykten om att han inte gillar blondiner så..
Senare ska jag kanske umgås med systris, vad vi gör har jag däremot ingen aning om, önskar egentligen mest att det var som förut att man bara kunde sitta hemma och svulla framför en film men men.. man får ta det som finns helt enkelt.

Puss & Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0