Blanda aldrig en drink två gånger

Mm, jag bloggade inte när jag kom hem igår.. eller imorse men jag gjorde annat för att komplitera.. Jag bytte namn på msn och skrev ett gb-inlägg och ett dagboksinlägg på internet ist. Som tur va var jag uppe i god tid och tog bort allting förhoppningsvis såg ingen betydelsefull människa mitt missdåd.

Jag åkte hem till Lisilale i Skärvik igår och jag lyckades hamna rätt trots mitt förbannat dåliga lokalsinne. Det blev lite förvirrande dock. Efter husesun och hemlagad pizza med torkade tomater började vi föra lite.
Vid hmm, halv elva tror jag vi tog bussen till Brommaplan där jag nästan blev påkörd av ett ex, eller ett ex.. det var nog THE EX med stort E. Synd att han missade.. Men missen ledde då till lite sms-snack som jag av någon anledning blev väldigt lycklig av, det var nog det blandat med alkoholen, haha!
Men men, sen åkte vi iaf in till stan och gick ut på krogen för att dansa vilket var vårat mål för kvällen sen åkte jag hem. Jag fick sällskap av en gammal skolkamrat från den gamla goda tiden när jag gick i Smedshagsskolan och hans flickvän så det var chill.
När jag kom hem ville jag minsann ha en bulle men jag lyckades ha den lite för länge i mikron och jag skojar inte när jag säger att det luktar fortfarande bränt klockan halv 8 kvällen efter. Jag är också brännmärkt i handen.

Idag åkte vi till lill-kusinen som fyllde 7 och precis innan vi skulle åka hem plockade Amanda fram ett spel på playstation. Så jävla kul, man studsade upp och ner framför en kamera och såg sig själv på en stor skärm. HAHA! Jag vann över både systrarna och kusinen. JAG ÄR BÄST.. på att hoppa upp och ner.

Nu kom jag precis innanför dörren jag var precis och hämtade en sak som lillesyster Alexandra hade lånat, kändes sjukt konstigt att vara utanför det där huset igen.. men men!

Jaja, blanda aldrig en drink två gånger gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

för det första.. jag hade som vanligt rätt när jag sa att du var full! för de andra.. var du utanför mitt hus idag??

2006-09-09 @ 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0