Dagen efter kvällen före

OMG! Vaknade imorse och jag levde, ett fucking mirakel.
Jag har inte min mobil, den är fortfarande på Adelsö någonstans  tillsammmans med hälften av mina kläder och mitt minne. Jag ramlade igår... tydligen! Min vänstra lilltå fick ta den värsta smällen, den är nämligen totalt skalad och lite blå. Den skapar bra stämning med regnbågens alla färger alltså.
Min kind fick också ta en bit av smällen, den är lite smått skrapad, tillsammans med mitt knä och mina händer. Jag skulle vilja påstå att det var en bra kväll igår. Men vadå? Grannen hade också fest så jag skulle gå över dit och leta lammkött har jag hört men det slutade med att jag fick käka grus så det var inte meningen att jag skulle dit helt enkelt.

Lisa blir ju ledsen när Linda åkisCoola people!Mosan, Chipsii och Emilia
Jag var iaf lycklig :)Jorå, jag mådde bra!
Linneälskling & jag, mitt ansikte innan det blev förstört ;pJag och vännerRunt matbordet :)


Imorgon beger sig nästa Linda iväg, kommer sakna henne massor av massor men jag hoppas att hon får det BÄST så kanske jag kommer och hälsar på. Vem bangar på att åka till Spanien liksom.. inte jag iaf! :)
Kyss och Porr!

(Fick lite update av Linda, såren i handen är skärsår. Jag skulle bara vara sjysst och städa upp ett trasigt glas som Lisa tappade.. Jag sprang runt utan brallor ett tag också, jag vet inte om det var varmt eller om jag kanske skulle gå och sova men det var inte så rutinerat... Aja jag lever ju iaf, man får se det posetivt! Lisa sprang runt i enbart en regnjacka utan något under, why? Ingen aning! Men det är min lättfotade Lisa det..)

Titta vad det är synd om mig, jag har skrapat min kindJävligt snuskigt & smärtan är brutal

Kommentarer
Postat av: Lindilale

Kommer sakna dig också ju :( Men du är iaf sjukt välkommen ner att hälsa på mig när som helst ;) kyss o porr

2006-09-30 @ 17:24:27
URL: http://masslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0