Dagens!

Är det inte egentligen så att alla aik:are är jävligt trashiga? De flesta är rent av fula och dumma egentligen. Jo jag har kommit fram till att det är så och det betyder att djurgårdare är motsatsen. Alltså väldigt stilfulla och snygga och jävligt bra helt enkelt. Är man snygg, smart och bra så är man en djurgårdare innerst inne och alla de som är fula och säger att de är djurgårdare de är egentligen aik:are. De försöker bara verka lika snygga och smarta som djurgårdare men det kommer de aldrig bli så de kan hålla sig till gnagarna istället.
Med denna upptäckt har jag bestämt att jag är djurgårdare innerst inne eftersom jag är så snygg och smart.. Eller ja snygg iaf. 

dif VS aik


(ta allt jag skriver med en nypa salt vänner...)

Anyway.. Städaren var här idag så det är fiiiint hemma och jag har gjort en massa nytta. Det är allt ni behöver veta. Vi får se vad som händer ikväll kanske något skoj, kanske inte. Imorgon ska jag träna, kanske med Leo om jag vågar. Han kommer väl göra så jag dör..

Ni vet att ni älskar mig



Kommentarer
Postat av: sandrew

i DONT love you baby ;P (ta det med en nypa salt)

2006-09-21 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0