Fäääärdig!

Nu är andra och sista teorikursen avklarad. Nu är det bara att se till att åka dit i princip varje dag och skriva pärmar och sen plugga på det som behövs. Sen ska jag tvinga med pappa ut och köra lite oftare, men han tränar och går på matcher så ofta så han har inte tid med lilla mig. Och mamma är ganska inkompitent efter att har kört automat hur länge som helst.

Min hälsa idag? Jag är lite sliten och har varit tvungen att anstränga mig hårt för att hålla mig vaken på kursen men det var ju ganska skoj igår så det är lugnt, jag tar det!
Gårdagen var ganska OK, den slutade väl lite knasigt men annars var det skoj att umgås med de mindre människorna ett litet tag. Har sovit som en stock inatt och det tog inte emot så mycket att gå upp imorse...

Ikväll är det dock läggdags i tid, ska upp tidigt imorgon på spinning sen ska jag till stan och fika med min älsklings-Linn.

Love ya'll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0