Fine..

Jag lovade mig själv att inte blogga i det här skicket, men så farligt är det inte. Jag ska fortfarande upp imorgon och jag kommer komma lite sent. Men snälla du, jag hör så mycket men tror på så lite av det jag hör... Jag vill bara ha ett avslut. Jag är inte dum, jag har fattat att du gått vidare med en annan men kan du inte åtminstone säga hej då till våra tre år.

Jag har gjort allt i min kraft för att ändra mig och bli bättre. Jag söker jobb, tränar och försöker skaffa körkort för att komma över dig och skita i all alkohol och festande som jag en gång gömde mig under. Jag vet att jag söp ett tag och att alla mina kompisar som jag hade i närheten försvann och tyckte jag var misslyckad. Det var ett tag då jag dränkte mina sorger och inte insåg att jag gjorde något fel men jag har tagit tag i mig själv och vet vad jag gör. Jag vill bara ha mitt körkort och jobb så jag kan få pengar och sen dra, så långt härifrån jag möjligtvis kan. Det är fruktansvärt svårt att leva i den här miljön med alla dessa minnen och människor som jag ständigt är rädd att jag ska stöta på. Och med tanke på att jag inte får något ordentligt avslut på allt som en gång var ditt och mitt så kan jag inte släppa det. Det kan inte bara bli tack och hej efter TRE ÅR!!!! Jag måste få träffa dig och säga "hej då!" om det är så det ska bli. Det här fungerar inte för mig... Du kan inte bara hitta varenda dåliga sak som jag gör och sätta ihop det som om jag är den sämsta personen i världen. Jag vet att det finns något inom dig som säger att jag en gång var allt du ville ha. Den personen kan inte gå upp i rök. Både du och jag vet att ingenting försvinner, det har vår NO lärare sagt många gånger.
Okey, du har gått vidare, du känner inte mig längre och du älskar inte mig du är intresserad av något helt annat, men du kan åtminstone låta mig få ett avslut. För jag kan inte komma över dig så lätt! Inte efter TRE år av mitt liv...

Snälla!! ..

kyss
ÅNGEST IMORGON MEN MENAR VARENDA ORD!

Kommentarer
Postat av: alexnadra

hoppas min bror läser dehär!!! så jävla rätt! klart du är värd ett ärligt och uppriktigt svar face to face.. efter allt ni hade tillsammans äre inte rätt att ta de över en skärm!
struntar i om du lackar nu bror, but face the fact! hon är inte värd den här ignoreringen, och de vet du med..

har gått igenom i stort sett samma sak vännen, be strong. I know you fix it! =)

2006-09-24 @ 20:06:40
Postat av: Cicci

Tack gumman, han har redan läst det hjälpte inte så mycket men jag förstår honom. Men tack så mycket hjärtat!

2006-09-24 @ 22:23:09
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0