fortsättning

.. jaha igår så höll jag verkligen på att spy på vägen hem från stan. Jag va så sjukt bakis och när jag mår som sämst dyker ett gäng gubbar in från en svensexa. En av killar, antagligen den "lycklige" hade klänning på sig och alla drack öl. De var väl trevliga och så där, de sjöng t.o.m för lillesyster, men fy faan! När de började fotografera och bjuda på öl så trodde jag att det var över. Lyckligtvis lyckades jag hålla maten i strupen.

På kvällen kom det hem folk till oss, mostris kom och självklart Per-tomas. Sen kom även Leos kompisar men det var så trisst här hemma och syster blev full så jag bestämde mig för att dra till Jockes kalas istället på ekerö. Där var det mer drag och jag lyckades bli spankad också, bra skit!
Jag sov hos Lisa och när jag kom hem för ett par timmar sen var det i princip bara att vända i dörren för det var dags att rösta. Jag blev av med den oskulden idag, det var ju trevlig. Halva Hässelby samlade i Villastad skolan. Numera är jag moderat gott folk, för jag vill också byta stadsminister, så fort det baaraa gååår...!
me, systris & leome & leo
Snart ska jag åka och shoppa skor med pappa för klockan 06.45 imorgon bitti är det spinning som gäller med mamma och då behöver man skor. Alla vet ju hur farligt det är att cykla barfota.

Ha de! ..
Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0