Härligt

Jag var ute med Liza ikväll. Det har varit sjukt trevligt och jag har fått åsikter från ett helt neutralt perspetiv. Från en människa som varken är med eller emot mig. Hon tyckte precis som jag att det var fittigt det jag gjort och hon är den enda som verkligen sagt det till mitt ansikte som en vän. Alla andra har sagt att jag är dum i huvudet som tar åt mig och säger att jag har fel. Men Liza är verkligen ärlig och det känns, hur sjukt det än låter, bra att hon säger som det är och som jag själv har känt så länge.
På vägen hem så fick jag ett sms som inte var lika trevligt men ändå förståeligt. Sorry!
Men skit samma han är en bra människa och kommer aldrig slå mig i fittighet hur mycket han än försöker.

- Så ta inte åt dig baby!! Du och ditt utseende kommer komma långt vare  sig du vill det eller inte. Vem vet du kanske blir närsta Big Brother Robin, ni har ju samma frilla. Jag skulle iaf inte banga på att bli Big Brother Jessica då.

me..and you

Ha de bäst!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

vem e de du skriver om!?

2006-09-07 @ 16:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0