Hurtbulle

Imorse var jag uppe med tuppen sen var det mars iväg till SATS. Det blev ganska lugnt idag tyvärr men jag var duktig ändå. Sen åkte jag hem och vilade ett tag.
Innan middagen åkte jag och solade när pappa tränade, det var många på gymmet då på eftermiddagen så det var tur att jag redan hade tränat.

Efter maten åkte jag till stackars Olson och hälsade på, han såg ut att ha det relativt bra med tanke på omständigheterna. Det var en rejäl olycka han var med i och jag är förvånad över att det inte gick värre.  Det var inte hans tur den här gången heller som tur va...
Precis innan jag skulle gå fick han både det en och det andra insprutat i armen och sen en smärtsam spruta i magen. Dessutom fick han andas i en mask så han fick det lättare att andas.. Usch! Han såg så mager och liten ut när han låg där på sjukhussängen.. Min stackare Olle!

Nu är jag hemma och har 2 nya tidningar och en bok som jag ska läsa sen får vi se vart natten tar mig för sova det vill  jag INTE! ..

Ni vet att ni älskar mig
Love Ciccilina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0