Inskriven och klar

Jaha ännu en intressant dag i Cecilia Arnbloms liv. Jag gick upp relativt tidigt (för att vara jag) och chillade. Jag tog en dusch och klädde på mig innan Våra bästa år och sminkade mig under programmet. 
15.47 gick bussen mot Vällingby och Arbetsförmedlingen. Så nu är jag inskriven och ska på ett introduktions möte den 9:e oktober. Direkt efter inskrivningen vandrade jag ner till SATS och tränade med pappsen.
Nu funderar jag på att sola lite. Det är ju trots allt sjukt skönt och dessutom gratis här hemma även om det inte tar så mycket. Först ska jag fixa en annan sak innan jag dör av samvetskval..

Nattens drömmar tänker jag inte inte berätta om skulle helst inte nämt dom. Jag mådde sjukt dåligt när jag vaknade och den här gången var det inte för att de var lycklig. MY GOD! KILL ME NOW!

Snart har jag läst ut körkortsboken också, har iaf läst så mycket som jag ska ha läst i läxa tills på lördag nu är det bara ca 150 sidor kvar. Hrmm!!

Ni vet att ni älskar mig

P.S det blev ingen råttslakt ikväll.. tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0