körkort

Nu är det banne mig dags att ta körtkort, det tyckte pappa iaf så det var bara att sätta ogång. Idag har jag läst 50 sidor i boken men det ska förhoppningsvis bli fler. Jag ska iaf ha läst ut den minst en gång innan nästa helg för då ska jag på teori lektioner. Lördag och söndag från 9-16.
Pappa har även kollat upp Moras trafikskola där man under 2 veckors tid läser teori och kör 8 timmar om dagen i princip. Det skulle gå på 25 000 kronor men man va inte garanterad ett körkort så pappa ville att jag skulle köra på hemma först så vi inte la ut pengarna i onödan. Så då får man göra som pappsen säger. Ska bli sjukt skönt att ha det där körtkoret sen..



På hösten får alla för sig att de ska göra slut, vilket jag har jävligt svårt att förstå. Man ska uppskatta det man har nu på hösen, hur kul är det att sitta hemma helt ensam en regning kväll när man hellre kan sitta och gosa med någon som man tycker om.
En annan skulle ge vad som helst för den tryggheten men det är väl bara jag kanske. Ni kommer märka senare att man inte riktigt uppskattar vad man har fören man förlorat det och det är ingen rolig läxa att lära. Believe me!!
Allt jag säger är att ni ska tänka efter före och framförallt känna efter.. Är det verkligen bättre att vara singel?

Ni vet att ni älskar mig
peace


Kommentarer
Postat av: sandrew

Shit va duktig du är :P

2006-09-13 @ 21:22:18
Postat av: Monica

Tja Cissi!
Tänkte bara rekomendera Mora Trafikskola.. Jag gick där o det funkade utmärkt! :D
Ha de!

2006-09-14 @ 19:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0